Landehofstugan

Landehofstugan med omgivning

En liten bildkavalkad som visar stugan, dess omgivning och aktiviteter.

Välkommen till Landehof. På tisdagar och torsdagar är stugan öppen för dig som vill byta om-träna-duscha och fika. 17-20.

Landehofstugan byggdes 1978 av medlemmarna i OK Landehof och har sedan dess spelat en mycket viktig roll i föreningens utveckling. I direkt anslutning till stugan finns 5 km elljusspår för löpning eller en skön promenad. Senaste 15 åren driver föreningen vintertid också en konstsnöanläggning för att skapa förutsättningar till längdskidåkning för såväl ung som gammal, elit och motionär.

Stugan är en mycket uppskattad lokal för olika arrangemang och hyrs ofta av medlemmarna själva såväl som av privatpersoner, föreningar och företag. Vid flera tillfällen har det anordnats arrangemang med närmare 80 sittande gäster i klubbens storstuga.

Festdukning

Vill du höra dig för om möjligheten att hyra Landehofstugan, mejla bokastugan@oklandehof.se

Stugan är öppen för allmänheten, tisdagar och torsdagar 17.00 - 20.00 då även servering erbjuds. Vintertid när vi har skidspåren dragna öppnar vi Vinterstugan, lördag-söndagar 10-16 med skiduthyrning och värmande fika.

Välkomna att delta på våra aktiviteter eller kom in bara för en fika.

Vägbeskrivning / Länk till karta