Bli medlem

Som medlem i OK Landehof får du, förutom gemenskapen, tillgång till en fin anläggning och ett rikt utbud av aktiviteter.

I medlemskapet ingår tillgång till Landehofstugans omklädningsrum, dusch och bastu. Vid alla tävlingar subventionerar klubben startavgifterna för barn, ungdomar och juniorer. Klubben subventionerar dessutom inköp av tränings- och tävlingskläder. Klubben brukar även subventionera gemensamma arrangemang såsom klubbresor, träningsläger, dagläger etc.

Förutom ett flertal ledarledda träningar i veckan anordnar vi nybörjar/fortsättnings kurser för barn och ungdom. Även vuxna erbjuds kurser.

Udéns Sport erbjuder OK Landehofs medlemmar vissa rabatter.

Som ideell förening är OK Landehof beroende av ideella krafter från klubbens medlemmar. Det finns en mängd olika sätt att engagera sig i klubbens verksamhet. Som aktiv medlem blir du exempelvis ombedd att hjälpa till i klubbstugans café och förväntas även bidra vid tävlingar och andra arrangemang.

Har du frågor får du gärna höra av dig till Medlemsansvarig, Anna Körle, alt mobil 0736-557042.

Se Medlemsavgift för aktuell avgift. Nya medlemmar kommer kort efter att medlemsansökan skickats in få hemskickad en avi med medlemsavgiften att betala.

OBS! Precis efter att du registrerat dig får du ett mail med en faktura på medlemsavgift på 0kr. Denna faktura kan du bortse från, en riktig faktura skickas ut vid senare tillfälle.

Vill du vara med på en orienteringstävling och kunna anmäla dig till tävlingen behöver du en inloggning till Eventor. Inloggningsuppgifter är samma som till Idrottonline. Har du inget konto på IdrottOnline sedan tidigare behöver du aktivera det.

När du registrerat dig i formuläret nedan behöver du maila Medlemsansvarig och meddela att du vill kunna anmäla dig till orienteringstävlingar. När medlemsansvarig uppdaterat systemet behöver du gå in på login.idrottonline.se och klicka på "Forgot password?" och fylla i ditt personnummer. Därefter kommer du få ett mail med inloggningsuppgifter som går till IdrottOnline och Eventor. Observera dock att det kan ta ytterligare ett dygn innan det går att logga in på Eventor med de nya uppgifterna.

Deltagare/Medlem

Deltagarens personnummer med 12 siffror i formatet ÅÅÅÅMMDDNNNN.
Kön *

Kontaktuppgifter

För fakturaaviseringar, bokningsbekräftelser etc.
Bekräfta er e-postadress

Ange er adress.
Används om adressen är lång eller vid C/O adress.

Övrigt