I och med att mer och mer information skickas ut via e-post är det viktigt att vi har aktuella kontaktuppgifter i medlemsregistret. Även för avgifter som ska betalas av klubbmedlemmar kommer avier och fakturor företrädesvis att skickas ut via e-post.
-
-
Uppdaterad: 10 JAN 2016 15:54
Idag skickas det ut information av olika slag via e-post. Det kan vara träningsinformation som skickas ut enbart till träningsgruppen men det kan också vara klubbinformation som skickas ut till föreningens alla medlemmar.
Även avgifter skickas ut i första hand via e-post till de medlemmar som har en epost-adress registrerad i medlemsregistret. Det kan vara medlemsavgiften (som då kommer som avi) och det kan vara betalning för klubbkläder (som då kommer som en faktura). Avin eller fakturan är bifogad som en pdf-fil.
För att detta ska fungera så smidigt som möjligt behöver klubben ha aktuella kontaktuppgifter och detta kan du som medlem själv gå in och uppdatera via klubbens hemsida. Klicka här om du behöver instruktioner för hur du ska göra för att logga in på hemsidan och uppdatera dina uppgifter.